بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما

شماره مجازی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

هنگام ثبت‌نام در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی موبایل، باید از شماره تلفن خود به عنوان شناسه استفاده کنید. اگر از کاربرانی هستید که علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری شماره‌ی اصلی خود ندارید یا اینکه نیاز به ثبت‌نام بیش از یک بار در این برنامه‌ها دارید، می‌توانید از شماره‌های مجازی استفاده کنید.

۴ برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای ثبت‌ نام در اپلیکیشن‌ های پیام رسان

شماره‌ی مجازی فیلیپینی Talk2

Talk2 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت شماره‌ی مجازی است که نسبت به برنامه‌های دیگری که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، عملکرد بهتری داشته و تقریبا در تمام وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است.

این اپلیکیشن برای ثبت‌نام به شماره تلفن شما نیاز خواهد داشت تا کدفعالسازی را به آن ارسال کند و بعد از تایید کردن اکانت، یک شماره‌ی مجازی فیلیپینی به شما تعلق خواهد گرفت و در منوی کناری برنامه نیز قابل مشاهده خواهد بود. کافیست تا شماره‌ی مورد نظر را به همراه کد در اپلیکیشن مورد نظر وارد کنید تا پیامک یا تماس مربوطه را از طریق اپلیکیشن Talk2 دریافت کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام لاین واتس آپ

ساخت شماره مجازی رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام 

  • سارا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی