بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اکنون شما با نصب و  استفاده از این برنامه کاربردی و مفید می توانید به راحتی بر روی یک دستگاه اندرویدی دو اکانت مختلف از اینستاگرام داشته باشید. برای این کار تنها کافی است که این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

اندروید

در اندروید شما به دو صورت می توانید اکانت‌های خود را به طور همزمان مدیریت کنید. روش اول استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت اینستاگرام است که با نصب همان یک برنامه، می توانید چندین اکانت مختلف را در آن فراخوانی کنید.

روش دوم نیز استفاده از نسخه‌ی مود شده اینستاگرام است که به دلیل تغییر PackageName، روی اینستاگرام اصلی نصب نخواهند شد و برای مثال با نصب دو نسخه‌ی مود شده در کنار اینستاگرام اصلی، می توانید سه اکانت را به طور همزمان مدیریت کنید.

در روش اول معمولا باید برای فعال شدن ویژگی چند اکانتی، هزینه ای پرداخت کنید. برای مثال اپلیکیشن Imagine For Instagram که در اقدامی فوق العاده اینستاگرام را با طراحی متریال در اختیار شما قرار می دهد، از امکان وارد کردن چندین اکانت مختلف و جابه‌جایی بین آن‌ها تنها با یک لمس برخوردار است؛

اما برای فعال شدن این قابلیت باید نسخه‌ی پولی آن را خریداری کنید و در نسخه‌ی رایگان این ویژگی قفل خواهد بود. اپلیکیشن Padgram نیز که در بخش آی او اس معرفی خواهد شد و دارای نسخه‌ی اندروید نیز هست دارای چنین امکانی بوده و مانند Imagine، نیاز به پرداخت هزینه ای جداگانه خواهد داشت.

ساخت دو یا چند اکانت همزمان در اینستاگرام در یک گوشی